Reklamacje
Reklamacje
W przypadku wad lub niezgodności towaru z ofertą, Kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail info@feminasklep.pl lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny sklepu:
Femina shop sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14/B6
38-400 Krosno.
Formularz reklamacyjny do pobrania
W przypadku wad lub niezgodności towaru z ofertą, Kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail info@feminasklep.pl lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny sklepu:
Femina shop sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 14/B6
38-400 Krosno.
Formularz reklamacyjny do pobrania
- Kupujący składając reklamację może zażądać od Sprzedawcy wymiany zakupionego towaru na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady.
- Kupującemu przysługuje również prawo do żądania obniżenia ceny chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- W przypadku uznania, że wada jest istotna bądź, gdy Kupujący składa kolejną reklamację wcześniej naprawianego bądź wymienianego towaru, Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy.
- Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko;
- adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu;
- przedmiot reklamacji;
- przyczynę reklamacji;
- podpis. (własnoręczny podpis w przypadku reklamacji składanej pocztą
- Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania towaru przez Kupującego.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie od daty ich otrzymania.
- O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Kupującego na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Kupującego.
- W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb wymiany rzeczy będącej przedmiotem reklamowanej rzeczy.
Przejdź do strony głównej