Podawane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny.
1. Nasze towary dostarczamy do: Polska, Niemcy, Austria, Czechy, Słowacja, Węgry, Wielka Brytania, Dania, Belgia, Litwa, Szwecja, Estonia, Francja, Holandia, Łotwa, Słowenia, Rumunia, Chorwacja, Finlandia, Irlandia, Włochy, Hiszpania, Grecja, Portugalia, Norwegia, Szwajcaria - dostawa odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej
- Firmy kurierskiej GLS / DPD / DHL / UPS / Inpost
Czas dostawy realizowanej przez firmę kurierska GLS/DPD/DHL/UPS/Inpost na terenie Polski to maksymalnie 48 godzin roboczych
Czas dostawy realizowanej przez firmę kurierska GLS/DPD/DHL/UPS do innych krajów to maksymalnie 7 dni roboczych
Czas dostawy realizowanej przez Pocztę Polską na terenie Polski to maksymalnie 3 dni robocze
Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie, po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności i potwierdzeniu terminu odbioru.
Koszty wysyłki firmą kurierską GLS/DPD/DHL/UPS na terenie Polski wynoszą 17,00 zł.
Koszty wysyłki firmą kurierską GLS/DPD/DHL do innych krajów zostaną wskazane podczas zamówienia.
Koszty wysyłki firmą Inpost paczkomaty 24 na terenie Polski wynoszą 13,00 zł.
Koszty wysyłki Pocztą Polska na terenie Polski wynoszą 25,00 zł
Od kwoty 400 zł wysyłka na terenie Polski - gratis.
Od kwoty 500 zł wysyłka do Niemiec, Austrii- gratis.
Od kwoty 600 zł wysyłka do Czech, Słowacji, Węgier, Wielkiej Brytanii, Danii, Belgii- gratis.
Od kwoty 700 zł wysyłka do Litwy, Szwecji, Estonii, Francji, Holandii, Łotwy, Słowenii, Rumunii- gratis.
Od kwoty 900 zł wysyłka do Chorwacji, Finlandii, Irlandii, Włoch, Hiszpanii, Grecji, Portugalii, Norwegii, Szwajcarii - gratis.
Koszty dostawy na terenie Polski wynoszą: 17 zł. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
3. Termin realizacji dostawy wynosi 1-7 dni i liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.” albo „W przypadku wyboru przez Klienta
sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie:
• Przedpłata
• Za pobraniem
• PayPal
• Autopay
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay
Sklep nie pobiera dodatkowych opłat z tytułu wyboru dowolnej podanej powyżej formy płatności.